Thursday, January 13, 2011

silencer

exam tgh berlangsung.aku memandang keadaan sekeliling. semua org tgh struggle nak siapkan paper. ada yg focus, ada yg tido. ok, this is it! i hope no one is going to hear it. "aahhhhh", keluh ku sambil mengipas2 hidung, belagak itu bukan angkaraku.

ya, aku tahu korang tgh tersipu2 skang ni. atau begelak kecil di dalam hati. sebab aku yakin semua org pernah melakukan aksi telarang di atas.

sape tak penah buat?

tahniah, korang tak normal.

kentut mmg memalukan, busuk, dan kejam. tp korang taw tak yg kat certain tempat kentut bleh jadi kes jenayah? believe it or not, here's the evidence.

.

wait! sebelum tu, aku nak check..sape taw ape kentut lam english? hahaha..takkan tak taw kot..hari2 buat :D

kid-arrested

police-papers

notice that phrase "..deliberately passed gas to disrupt the class.." ? budak ni mmg hati kering tahap cipan beranak lapan. kinda remind me of a friend of mine back at secondary school. skill kentut beliau sgt awesome, sampai bleh kentut sepanjang pejalanan dari hostel ke kelas. how awesome is that shit??

oh oh, lepas baca artikel ni aku baru taw kentut = "breaking wind" lam english.noob me.

No comments:

Post a Comment