Sunday, January 23, 2011

bila creative + terrorism

antara mainan faveret aku time kecik2 dulu adalah lego. aku rasa lego adalah mainan ultimate sebab flexible, takkan rosak, mudah utk dimain, macam2 outcome bleh buat. tapi lepas men aku salu malas nak kemas, akibatnya koleksi lego aku slalu kn rampas. rampas pastu kn sembunyi sampai skang tak jumpa2. mmg hebat hideout itu.

mcm2 benda creative yg org dah buat zaman skang. dari kereta mini bodoh2 sampai statue manusia. sungguh awesome. tp bila mainan lego dikaitkan ngan terrorism,..

Awesome and Dangerous Lego Weapons (17 pics + 2 videos)


















Awesome and Dangerous Lego Weapons (17 pics + 2 videos)

Awesome and Dangerous Lego Weapons (17 pics + 2 videos)
 Awesome and Dangerous Lego Weapons (17 pics + 2 videos)



awesome babeng!

more legoweapon

1 comment:

  1. Saya berminat dengan barang ini. Boleh tak, kalau saya nak tempah dari anda? haha :P


    post pasal civilization kaman..haha ;D

    ReplyDelete